środa, 2 stycznia 2013

Kartka - Cicha noc (4) - koniec

Witajcie w Nowym Roku :)

Te z Was, które miały już do czynienia z tym wzorem, zapowiadały, że efekt będzie ciekawy. Zgadzam się w 100%! :)

Kartka jest już właściwie gotowa, tzn. skończyłam haftowanie, ale jeszcze nie przykleiłam materiału do papieru.Niestety nie wyrobiłam się z nią przed Świętami, dlatego kartka poczeka w szufladzie na odpowiednią okazję ;) a będzie wyglądać mniej więcej tak:


Zanim pojawiły się backstitch'e obrazek wyglądał jakoś tak niewyraźnie i nie do końca mi się podobał:


Konturki zmieniły wszystko ;) trochę bolą mnie od nich palce, zwłaszcza po choince ;)


Podsumowując, jestem zadowolona :)

19 komentarzy:

  1. Naprawdę hafcik prezentuje się uroczo, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Aż szkoda ją oddawać - więc nie martw się, że nie zdążyłaś przed świętami - dzięki temu dłużej się nią nacieszysz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny hafcik! warto było pomęczyć się trochę dla takiego efektu:)
    karteczka będzie cudna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszła! Teraz masz cały rok, by się nią nacieszyć:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może skuszę się na pozostałe karteczki z tej serii... jeszcze nie jestem pewna, póki co chcę zmienić tematykę zimową na inną :)

      Usuń
  5. Prześlicznie ta karteczka wygląda. No po prostu cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślałam o zaznaczaniu nitką, ale z tym, co zrobiłam z tyłem tej robótki (szkoda gadać ;D) - nie wyprułabym tej nici nigdy ;D Mam w planach sobie kupić taki marker, jednak jak pytałam o niego w pasmanterii, to przemiła pani powiedziała mi, że kosztuje 20zł... będę się rozglądać jeszcze za czymś podobnym ;)
    Gdzieś kiedyś czytałam, że w sklepach papierniczych można kupić takie mazaki spieralne dla dzieciaków i one się nadają do znaczenia kanwy.
    Tyle o mnie.

    Bardzo mi się podoba ta Twoja kartka. To nic, że po świętach, bo i tak cudnie wygląda i może robić za zimowy obrazek :) Efekt fajny, no i można zaobserwować, że backstitche nadają charakteru :) I podkręcają efekt :)
    Teraz czekam na następne prace ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie w sprawie tych mazaków spieralnych nic na razie nie mogę doradzić, bo się nie znam :)

      Na razie czekam na materiały, mam nadzieję, że szybko dojdą, bo zaczyna mi się nudzić ;)

      Usuń
  7. Wcale się nie dziwię, że jesteś zadowolona, bo jest prześliczna. Bardzo nastrojowa. Wzorek mam, tylko czasu brak na tak pracochłonne kartki...

    OdpowiedzUsuń
  8. przesliczna karteczka...dziekuje za odwiedziny...do Ciebie na pewno bede wpadac...pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie u Ciebie. Zostaje na dłużej i obserwuje twój blog;-))))Super poznać kogoś kto ma podobne spojrzenie na świat.
    Całuski
    Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suuuper :) cieszę się, że mnie odwiedziłaś, dziękuję :)

      Usuń