wtorek, 11 czerwca 2013

Bambi - Eskimo Kiss (1)

cześć! :)

W końcu zaczęłam nowy haft :) Zgodnie z zapowiedzią będzie to kolorowy obrazek z motywem disney'owskim. Czy ktoś z obecnych zna Bambi?? :)

Chcę przeznaczyć ten haft na zapasowy kwadracik kołderkowy, mam nadzieję, że nie wyjdzie zbyt duży i zmieszczę się w wymaganiach.

Stan na dziś:


A z innej beczki... jestem już po weselu ;) Zachwytów nad obrazkiem miśkowej Młodej Pary było co nie miara :) Pochwalę się jeszcze jedną rzeczą :D Specjalnie na to wesele kupiłam sobie pomarańczowe szpileczki, o takie:


Też robiły furorę ;) Kupiłam je w tym sklepie: http://sklep.ekstraszpilki.pl/, mają tam sporo innych fajnych bucików na przeróżne okazje. Jak macie chwilkę, to zachęcam do obejrzenia, bo ceny są bardzo niskie, obsługa przemiła i nie ma problemów z wymianą na inny rozmiar ;)

Pozdrawiam w nadal weselnym nastroju :)
Szarlotka

34 komentarze:

  1. Bambi mnie rozczulił! Śliczny będzie :-) A butki - super! Świetny kolor! Rzucający się w oczy! Jaką sukienkę miałas do nich?

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) Sukienka była niebieska, długość nad kolano ;) a do tego pomarańczowy kwiatek we włosach i pomarańczowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy hafcik! Pomarańczowo-niebiesko? Super:)! Nie dziwię się, że wespół z miśkami zrobiłaś furorę!

    OdpowiedzUsuń
  4. No Ba! doskonale pamiętam Bambi- bajka mojej młodości ! :) Szlachetny pomysł na wykorzystanie tego cudnego obrazka- podziwiam. A buty rewelacyjne- szkoda, że ja trampkowo- balerinowa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh ;) ja też jestem balerinowo-trampkowa, dlatego tak przeżywam te szpilki :)

      Usuń
  5. Śliczny hafcik się zapowiada:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się fajny haft.
    Szpileczki ODLOTOWE!!!!!!!
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie śliczny Jelonek :) Dzięki za link do stronki z bucikami. Twoje mają piękny kolor:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft będzie na pewno śliczny. Jestem obecnie na etapie wszystkie co dziecięce, otacza mnie to z wszystkich stron, najchętniej wyszywałabym kilka dziecięcych motywów na raz :) Dlatego Bambi mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kasiu :) ja też chyba wpadłam w taką fazkę, dziecięce obrazki mają fajne, żywe kolory :)

      Usuń
  9. Szpileczki są super, zaraz zaglądam do sklepu! A Bambiego znam - już się śliczne wyłania.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba niedługo skuszę się na kolejne, skoro te tak się podobają :)

      Usuń
  10. Uwielbiam Bambi, a szpilki super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet fajny słodziak wychodzi na tym obrazku, dla dzieci będzie idealny :)

      Usuń
  11. W tym tempie to zaraz będziesz pokazywać całą Bambi :) Butki ładne, ja na własnym ślubie miałam czerwone szpilki do białej sukni i tez był szał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie śliczny ten hafcik, a bajkę Bambi miałam kiedyś na kasecie video :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze... aż mi się przypomniały te fajne czasy, kiedy nie mogłam się doczekać oglądania bajek na video :D

      Usuń
  13. Bambi to jedna z moich ulubionych bajek disneyowskich :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam sentyment chyba do wszystkich bajek Disneya ;)

      Usuń
  14. Bambi będzie uroczy:) A szpilki wyglądają super nie dziwne, że zrobiły furorę:) Zaraz zaglądnę na polecaną stronę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodką mordkę na kanwie widzę :)
    A ja po dwóch weseliskach, ale tylko kieckę nową sobie sprawiłam, bo butów ci u mnie w nadmiarze :))))
    Ale te Twoje pomarańczowe - odlot!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, sezon weselny trwa ;) u mnie już koniec wesel w tym roku, teraz czas na wakacyjny urlop :)

      Usuń
  16. Śliczny kwadracik się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szpilki super :) Ciekawość mnie zżera jaka była sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh :) może kiedyś ją pokażę, ale w innej... nie-weselnej odsłonie :)

      Usuń
  18. Świetny ten Bambi! Disneyowskie motywy są najlepsze (odezwało się moje wewnętrzne dziecko ;P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) w moim przypadku chyba nie skończy się tylko na Bambi, lubię też Kubusia Puchatka :)

      Usuń