czwartek, 24 stycznia 2013

TT214 - Our Wedding Day (1)

Zabrałam się za kolejny haft :) Już zapowiadałam, że będzie to mój pierwszy obrazek z serii Tatty Teddy. Padło na ślubną parę, bo na 99% pojawi się w tym roku okazja, aby komuś ten haft podarować :)

Jakże wielkie było moje zaskoczenie, gdy w trakcie haftowania okazało się, że Pan Młody ma sweterek w romby! :D

Romby = masa krzyżyków 3/4

Chyba z 3 wieczory siedziałam nad tym fragmentem:

gustowny sweterek ;p

A teraz gorąca prośba do Was, mam nadzieję, że pomożecie mi odszyfrować o co chodzi... według instrukcji welon powinien być wyhaftowany takim oto zestawem mulin:


Ja to rozumiem tak, że mam wziąć 2 nitki muliny numer 1 (czyli biała) i 2 nitki muliny o numerze 032. W sumie wychodzą 4 nitki, czyli jakoś grubo... a na obrazku jest napisane "use 2 strands".

I kolejne pytanie, co to jest "032 blending filament"? Obrazek jest haftowany muliną Anchor... będę wdzięczna za pomoc :)

19 komentarzy:

  1. Ja dziś miałam tą samą przygodę, czyli dostrzegłam, że mam ćwierćkrzyżyki we wzorze. Niestety nie potrafię Ci pomóc,gdyż nie pracowałam ze schematami z takimi oznaczeniami :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko, i tak bardzo dziękuję za chęci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że lejdi.ana ma rację. Jak wyszyjesz półkrzyżykiem to wcale grubo nie będzie.

      Usuń
  3. Takich niespodzianek i ja nie lubię:)
    a co do oznaczenia to może trzeba połączyć kolor 1 i 32? - jeśli taki jest, no i chyba trzeba wyszyć półkrzyżykiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, na pewno półkrzyżykiem... przynajmniej tyle rozumiem z tego opisu ;)

      Usuń
  4. ja angielskiego nie znam, ale wg google tłumacza to masz wziąć po dwie nitki każdego koloru i "zmieszać włókna"
    aczkolwiek może trzeba wziąć po jednej nitce bo 4 to rzeczywiście bardzo grubo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobię test i zobaczę, co lepiej wychodzi - tak będzie najlepiej :)

      Usuń
  5. Też mam wrażenie, że trzeba połączyć dwa kolory.
    Trudna sprawa. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jagna, długo Cię nie było ;) cieszę się, że wróciłaś :)

      Usuń
  7. ooo, fajnie wyglądało ;-) Ciekawe o co chodzi z nitkami :O Liczę, że szybko to rozgryziesz. Powodzenia!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie. Może dziewczyny mają rację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zabieram się do tego obrazka:-) Byłam w pasmanterii i koloru o nr 32 nie ma. Prawdopodobnie to jakaś inna rozszerzona numeracja nie dostepna w Polsce. Myśle ze 4 nitki jako połkrzyżyk to nie grubo:-) Czekam na kolejne zdjęcia z obrazkiem:-)
    Pozdrawiam Magda M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że będziemy haftować ten obrazek w tym samym czasie :) Kurcze... na razie nie mam pomysłu jak zastąpić nr 032, może biały wymieszać ze srebrną muliną? tylko czy wtedy nie będzie za dużo srebra... a to ma być welon, czyli dosyć widoczne miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłam:
    http://needleart.pl/product_info.php?cPath=10_24_33&products_id=2557
    I myślę że chodziło o: kreinik blending filament 032 to perłowa biala metalizowana nitka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, super! bardzo dziękuję :) i tak miałam zamawiać muliny na kolejny haft, więc przy okazji zamówiłam 032 ;)

      Usuń
  12. w jednym z obrazków TT też miałam taką zagwozdkę - zrobiłam normalny krzyżyk bez tej muliny 032 hehe ;)

    OdpowiedzUsuń