piątek, 19 lipca 2013

Kartka z misiem Tatty Teddy (2) i wyróżnienie

Mój mały Tatty Teddy jest już prawie na ukończeniu, starcie z backstitachami rozpoczęte ;)

Prezentuję stan z wczoraj, liczę, że w niedzielę będę miała już gotową karteczkę:


Z wielką przyjemnością informuję również o wyróżnieniu dla mojego bloga, które otrzymałam od Poplątanej i Nitek Ariadny. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję! :)



Zasady przyznawania wyróżnienia są bardzo proste, należy wskazać od kogo się je otrzymało, podać 7 informacji o sobie i potem przekazać wyróżnienie kolejnym 7 blogom.

Kilka słów o mnie ;)

1. Rocznik 1984
2. Lubię czytać thrillery medyczne i powieści kryminalne
3. Jeśli sport, to tylko rolki i rower
4. Najczęściej chodzę w trampkach i jeansach
5. Lubię język niemiecki
6. Pracuję w branży IT
7. Nie wiem dlaczego, ale ciągle mam wrażenie, że jestem głodna ;)

Blogi, które nominuję:

1. Myszkowato
2. Aeljot
3. Haft i Patchwork
4. xxxkrokusikxxx
5. Hafciki Moniki
6. Zapach poziomek
7. Pasje utajone

Odbiór wyróżnienia jest nieobowiązkowy :)

Pozdrawiam
Szarlotka :)

15 komentarzy:

  1. Będzie śliczna karteczka :) Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  2. Misio będzie piękny. Gratuluję wyróżnienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)))
    Misiaczek pokazuje nam się coraz wyraziściej, a z kreseczkami będzie śliczniutki! Kartka bardzo kogoś ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten misio jest przesłodki. Gratuluję wyróżnienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szarlotko, bardzo dziękuję za wyróżnienie i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia :) Misiak super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i sama dziękuję za wyróżnienie :)

    Miś już jest słodki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i trzymam kciuki za niedziele pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten misio!:)
    Pozdrawiam i gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie. Misiak cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na to, że powoli wyłania się słodziutki misiek - lubię te miśki choć jeszcze żadnego nie wyszyłam, ale myślę że kiedyś to się zmieni;-)
    Ciekawa jestem efektu końcowego;-)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, dziękuję za wyróżnienie :)

    Ja nie mam co prezentować ostatnio na moim blogu i czas spędzam na dworze najczęściej ;)

    PS. Jesteśmy ten sam rocznik :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń